Είναι πολύ πιθανότερο ένας ποιητής να γίνει γνωστός και αναγνωρίσιμος σε νεαρή ηλικία παρά ένας μυθιστοριογράφος. Η ποίηση απαιτεί κυρίως ταλέντο, το μυθιστόρημα κυρίως μεθοδικότητα και ωρίμανση. Γι΄αυτό εξάλλου και το βραβείο νόμπελ απονέμεται για το σύνολο της συγγραφικής δραστηριότητας κάποιου. Παρόλα αυτά δεν λείπουν και περιπτώσεις συγγραφέων που μας έμειναν για ένα έργο τους, πιθανόν το πρώτο τους, που επισκίασε τα μεταγενέστερά τους.
Ο Τζόζεφ Χέλερ για το μυθιστόρημα «Κατς 22»,
Ο Κώστας Ταχτσής για το «Τρίτο Στεφάνι»,
Ο Αρης Αλεξάνδρου για το «Κιβώτιο».
«Μερικές φορές», είπε ο Τζέιμς Μίλερ, «ένα βιβλίο σε γράφει αυτό αντί να το γράφεις εσύ. Κάτι σαν ευτυχής συγκυρία, ιδανικό εσωτερικό timing που ενδεχομένως να μην επαναληφθεί».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου